Followers

Friday, 6 March 2015

The 2015

Sekitar 2013 aku menghilang dari laman ini, terus menyepi sepanjang 2014. Kini aku kembali bersama tarian jemari ini. Namun seacap mana dapat aku tarikan jemari ini diatas butang-butang tajam ini aku tidak pasti. Mencuri masa untuk berehat adalah cara aku berehat sekarang. Harapnya sekitar izinkan aku berehat.

Sekitar 2014, apa yang terjadi. Banyak benda terjadi sekitar 2014. Biarlah ia menjadi kisah yang aku simpan sebagai pedoman diri sendiri. 2015 bermula dengan AZAM sebagai seorang ahli Majlis Perwakilan Pelajar Universiti Malaysia Kelantan memegang posisi sebagai Naib Yang di-Pertua 2. Bermula itu, mulalah perjalanan mencabar dan penuh dengan ujian.

Terima kasih semua yang membantu dan terus menyokong aku. Aku berhutang pada kalian.
Terima kasih terus bersama,
Terima kasih terus menyokong,
Terima kasih terus memegang..

Kalian adalah anugerah terbaik buat ku.


Selami ini, aku belajar erti syukur.


Wahai Tuhanku, ilhamkanlah daku supaya selalu mensyukuri akan nikmat-Mu yang Dikau kurniakan padaku dan kepada ibu bapaku, dan supaya daku tetap mengerjakan amal soleh yang Dikau redhai. Dengan rahmat-Mu masukkanlah daku ke dalam golongan hamba-hamba-Mu yang soleh.” 
(An-Naml/27: 19).

Bukan kebahagian membuatkan kita bersyukur, tetapi bersyukur membuatkan kita bahagia

No comments:

Post a Comment